Regulamin serwisu rowerowego

  • Definicje

        1.Serwis – prowadzony przez RowerLab, NIP 8982314677, Plac Świętego Macieja 7a, 50-244 Wrocław, serwis sprzętu rowerowego, wykonujący usługi Naprawy dostarczonych do Serwisu przez Klienta rowerów.

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zleca Serwisowi wykonanie Naprawy dostarczonego przez Klienta Sprzętu.
  2. Sprzęt – rowery oraz części rowerowe oddawane przez Klienta do Serwisu w celu dokonania Naprawy.
  3. Naprawa – usługa świadczona przez Serwis na rzecz Klienta, mająca na celu doprowadzenie niesprawnego w stopniu znanym Klientowi Sprzętu do prawidłowego funkcjonowania poprzez usunięcie usterki Sprzętu. Naprawa wykonywana jest w sposób jednorazowy, zmierzający do osiągnięcia rezultatu w postaci eliminacji usterki, najczęściej poprzez zainstalowanie elementów naprawczych bądź innych czynności naprawczych Serwisu.
  4. Regulamin – dokument stanowiący kompleksowe określenie zasad świadczenia usług Naprawy przez Serwis.
  5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964.16.94 z późniejszymi zmianami).

 

  • Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług serwisu rowerowego oraz prawa i obowiązki klientów.
  2. Serwis rowerowy świadczy usługi związane z naprawą, konserwacją i serwisem rowerów.
  3. Warunkiem skorzystania z usług serwisu jest akceptacja niniejszego regulaminu.
  4. Zostawiając rower na serwis, klient jednocześnie akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu serwisu.

 

  • Godziny otwarcia
  1. Przyjęcie roweru na serwis następuje w godzinach otwarcia serwisu rowerowego bez uprzedniej rezerwacji. Godziny otwarcia można sprawdzić na stronie www.rowerlab.pl

 

  • Zlecenie naprawy
  1. Klient wypełnia elektroniczny formularz przyjęcia roweru, podając swoje dane osobowe, dane roweru oraz opis usterek.
  2. Serwisant dokonuje wstępnej oceny stanu technicznego roweru oraz zakresu prac koniecznych do wykonania na podstawie danych zawartych w formularzu. Na tej podstawie ustala się orientacyjny koszt naprawy oraz czas potrzebny na wykonanie prac serwisowych.
  3. Po dokonaniu wstępnej oceny, klient otrzymuje elektroniczny dokument wraz z regulaminem zawierający informacje o przewidywanych kosztach naprawy oraz przewidywanym terminie odbioru roweru.

        4. W przypadku znalezienia nowych usterek w rowerze w trakcie serwisu, Mechanik ma prawo do ich usunięcia (naprawy) bez         uprzedniego zawiadomienia do 99 zł. W przypadku gdy kwota przekracza 99 zł, Mechanik ma obowiązek poinformować o tym klienta telefonicznie lub sms i uzyskać zgodę od klienta na usunięcie usterki.

  1. Klient ma obowiązek dostarczyć do serwisu czysty rower. W przypadku dostarczenia brudnego roweru może być naliczona dodatkowa opłata w wysokości 100 zł

 

  • Płatności
  1. Koszty usług serwisowych podane są w cenniku dostępnym w serwisie i na stronie www.
  2. Formy rozliczeń akceptowane przez serwis są ustalone zgodnie z cennikiem.

 

  • Odbiór roweru
  1. Klient ma obowiązek odebrać rower w terminie uzgodnionym z serwisantem w rozmowie telefonicznej lub sms (wysłana przez aplikacje). W przypadku braku możliwości odebrania roweru w wyznaczonym terminie, klient powinien poinformować o tym serwis rowerowy i ustalić nowy termin odbioru.
  2. W przypadku nieodebrania roweru w wyznaczonym terminie, serwis rowerowy ma prawo naliczyć opłatę za przechowywanie roweru
  3. Po przekroczeniu 3 dni od daty uzyskania informację o statusie “rower gotowy do odbioru”, będzie naliczana opłata za przechowywanie roweru w kwocie 10 zł brutto za każdy następny dzień. W przypadku nie odebrania roweru w ciągu 90 dni od daty uzyskania informacji o statusie “rower gotowy do odbioru”, serwis ma prawo utylizować rower.

 

  • Postanowienia dodatkowe
  1. Serwis rowerowy zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia roweru do serwisu.
  2. Klient ma prawo do otrzymania protokołu serwisowego z informacją o stanie naprawy oraz kosztach wykonanych prac.
  3. Serwis rowerowy nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które wystąpiły po oddaniu roweru do klienta.

 

  • Gwarancja
  1. Po zakończonym zleceniu i niestwierdzeniu uwag do roweru przez serwis udzielana jest 21-dniowa gwarancja na wykonane prace.
  2. W przypadku wystąpienia problemów objętych gwarancją, klient ma prawo zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona zgodnie z postanowieniami regulaminu.
  3. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania roweru po jego odbiorze z serwisu.

 

  • Reklamacje
  1. W przypadku jakichkolwiek reklamacji dotyczących wykonanych usług, klient zobowiązany jest zgłosić je niezwłocznie po odbiorze roweru.
  2. Serwis rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

  • Dodatkowe punkty
  1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które wystąpiły przed oddaniem roweru do serwisu.
  2. W przypadku rezygnacji klienta z naprawy lub wymiany usterek wykrytych w rowerze w trakcie serwisu, serwis nie ponosi odpowiedzialności za taką usterkę lub wadę.
  3. Serwis nie udziela gwarancji oraz nie ponosi odpowiedzialności za części i akcesoria zakupione w innym sklepie i montowane w trakcie serwisu na prośbę klienta.
  4. Szybki serwis roweru (przed kolejką) jest dodatkowo płatny 150 zł/h.
  5. Wszystkie protokoły i formularze wydawane przez pracowników serwisu muszą być podpisane.
  6. Z powodu niezależnych przyczyn od RowerLab, takich jak dostawy części od producentów itd,
  7. Czas realizacji serwisu może być wydłużony.

 

  • Postanowienia końcowe

       1.W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

       2.Regulamin serwisu rowerowego obowiązuje od momentu oddania roweru do naprawy.