Regulamin serwisu rowerowego
- Definicje
1.Serwis – prowadzony przez RowerLab, NIP 8982314677, Plac Świętego Macieja 7a, 50-244 Wrocław, serwis sprzętu rowerowego, wykonujący usługi Naprawy dostarczonych do Serwisu przez Klienta rowerów.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zleca Serwisowi wykonanie Naprawy dostarczonego przez Klienta Sprzętu.
- Sprzęt – rowery oraz części rowerowe oddawane przez Klienta do Serwisu w celu dokonania Naprawy.
- Naprawa – usługa świadczona przez Serwis na rzecz Klienta, mająca na celu doprowadzenie niesprawnego w stopniu znanym Klientowi Sprzętu do prawidłowego funkcjonowania poprzez usunięcie usterki Sprzętu. Naprawa wykonywana jest w sposób jednorazowy, zmierzający do osiągnięcia rezultatu w postaci eliminacji usterki, najczęściej poprzez zainstalowanie elementów naprawczych bądź innych czynności naprawczych Serwisu.
- Regulamin – dokument stanowiący kompleksowe określenie zasad świadczenia usług Naprawy przez Serwis.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964.16.94 z późniejszymi zmianami).
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług serwisu rowerowego oraz prawa i obowiązki klientów.
- Serwis rowerowy świadczy usługi związane z naprawą, konserwacją i serwisem rowerów.
- Warunkiem skorzystania z usług serwisu jest akceptacja niniejszego regulaminu.
- Zostawiając rower na serwis, klient jednocześnie akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu serwisu.
- Godziny otwarcia
- Przyjęcie roweru na serwis następuje w godzinach otwarcia serwisu rowerowego bez uprzedniej rezerwacji. Godziny otwarcia można sprawdzić na stronie www.rowerlab.pl
- Zlecenie naprawy
- Klient wypełnia elektroniczny formularz przyjęcia roweru, podając swoje dane osobowe, dane roweru oraz opis usterek.
- Serwisant dokonuje wstępnej oceny stanu technicznego roweru oraz zakresu prac koniecznych do wykonania na podstawie danych zawartych w formularzu. Na tej podstawie ustala się orientacyjny koszt naprawy oraz czas potrzebny na wykonanie prac serwisowych.
- Po dokonaniu wstępnej oceny, klient otrzymuje elektroniczny dokument wraz z regulaminem zawierający informacje o przewidywanych kosztach naprawy oraz przewidywanym terminie odbioru roweru.
4. W przypadku znalezienia nowych usterek w rowerze w trakcie serwisu, Mechanik ma prawo do ich usunięcia (naprawy) bez uprzedniego zawiadomienia do 99 zł. W przypadku gdy kwota przekracza 99 zł, Mechanik ma obowiązek poinformować o tym klienta telefonicznie lub sms i uzyskać zgodę od klienta na usunięcie usterki.
- Klient ma obowiązek dostarczyć do serwisu czysty rower. W przypadku dostarczenia brudnego roweru może być naliczona dodatkowa opłata w wysokości 100 zł
- Płatności
- Koszty usług serwisowych podane są w cenniku dostępnym w serwisie i na stronie www.
- Formy rozliczeń akceptowane przez serwis są ustalone zgodnie z cennikiem.
- Odbiór roweru
- Klient ma obowiązek odebrać rower w terminie uzgodnionym z serwisantem w rozmowie telefonicznej lub sms (wysłana przez aplikacje). W przypadku braku możliwości odebrania roweru w wyznaczonym terminie, klient powinien poinformować o tym serwis rowerowy i ustalić nowy termin odbioru.
- W przypadku nieodebrania roweru w wyznaczonym terminie, serwis rowerowy ma prawo naliczyć opłatę za przechowywanie roweru
- Po przekroczeniu 3 dni od daty uzyskania informację o statusie “rower gotowy do odbioru”, będzie naliczana opłata za przechowywanie roweru w kwocie 10 zł brutto za każdy następny dzień. W przypadku nie odebrania roweru w ciągu 90 dni od daty uzyskania informacji o statusie “rower gotowy do odbioru”, serwis ma prawo utylizować rower.
- Postanowienia dodatkowe
- Serwis rowerowy zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia roweru do serwisu.
- Klient ma prawo do otrzymania protokołu serwisowego z informacją o stanie naprawy oraz kosztach wykonanych prac.
- Serwis rowerowy nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które wystąpiły po oddaniu roweru do klienta.
- Gwarancja
- Po zakończonym zleceniu i niestwierdzeniu uwag do roweru przez serwis udzielana jest 21-dniowa gwarancja na wykonane prace.
- W przypadku wystąpienia problemów objętych gwarancją, klient ma prawo zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona zgodnie z postanowieniami regulaminu.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania roweru po jego odbiorze z serwisu.
- Reklamacje
- W przypadku jakichkolwiek reklamacji dotyczących wykonanych usług, klient zobowiązany jest zgłosić je niezwłocznie po odbiorze roweru.
- Serwis rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
- Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Dodatkowe punkty
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które wystąpiły przed oddaniem roweru do serwisu.
- W przypadku rezygnacji klienta z naprawy lub wymiany usterek wykrytych w rowerze w trakcie serwisu, serwis nie ponosi odpowiedzialności za taką usterkę lub wadę.
- Serwis nie udziela gwarancji oraz nie ponosi odpowiedzialności za części i akcesoria zakupione w innym sklepie i montowane w trakcie serwisu na prośbę klienta.
- Szybki serwis roweru (przed kolejką) jest dodatkowo płatny 150 zł/h.
- Wszystkie protokoły i formularze wydawane przez pracowników serwisu muszą być podpisane.
- Z powodu niezależnych przyczyn od RowerLab, takich jak dostawy części od producentów itd,
- Czas realizacji serwisu może być wydłużony.
- Postanowienia końcowe
1.W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
2.Regulamin serwisu rowerowego obowiązuje od momentu oddania roweru do naprawy.