Realizowane przez sprzedającego zamówienie wysyłane jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, InPost, Poczta Polska.
Rowery wysyłamy złożone na 85 %, po wyjęciu z kartonu należy przykręcić przednie koło, kierownicę oraz pedały. Każdy rower jest już w pełni sprawdzony oraz wyregulowany!
Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru za które nie ponosi winy.
UWAGA: RowerLab nie ponosi odpowiedzialność za służbę kurierską. Z naszej strony rowery wraz z paczkami zostają bardzo dobrze zabezpieczone folią i kartonem. Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, odmów w przyjęciu paczki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie mailowe lub telefonicznie.
W przypadku przyjęcia przesyłki z uszkodzeniem należy spisać protokół szkody w obecności kuriera, kurier musi podpisać protokół. W ten sposób można dostać odszkodowanie (protokół trzeba spisać i zgłosić do służby kurierskiej w ciągu 2 godzin). Paczka jest zabezpieczona na kwotę wartości roweru.
Jeśli przesyłka wygląda na uszkodzoną, klient jest zobowiązany do wypełnienia protokołu szkody przy kurierze. W przeciwnym razie reklamacja zostanie odrzucona.