Płatności
Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Formy płatności (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności)
W celu dokonania stosownych zmian w zamówieniu prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Takim przypadku zrealizuj zamówienie przez tradycyjny przelew. Numer konta bankowego i instrukcje znajdziesz na wkładce Formy płatności (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności)
Wpłaty własnej należy dokonać na rachunek bankowy, którego dane znajdziesz w zakładce Formy płatności (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności). W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia.
Dostawa
Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Czas i koszty dostawy (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności).
Aktualne formy i metody dostawy opisane są w zakładce Czas i koszty dostawy (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności).
Tak. Gdy paczka opuści magazyn, otrzymasz wiadomość mailową z numerem przesyłki.
Od złożenia zamówienia do wysyłki towaru 1-2 roboczych dni, czas dostawy towaru służbą kurierską 1-2 roboczych dni.
W celu dokonania stosownych zmian w zamówieniu prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Istnieje taka możliwość prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Szczegóły wysyłki i dostawy roweru znajdują na naszej stronie w zakładce Czas i koszty dostawy(po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności).
Paczka wraca z powrotem do sklepu.
Tak istnieje możliwość prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Istnieje taka możliwość, przy otrzymaniu numeru przesyłki do śledzenia możesz zmienić czas i dzień doręczenia.
Kurier skontaktuje się i podejmie próbę doręczenia przesyłki w inny dzień.
Przed doręczeniem przesyłki zostanie wysłana wiadomość na telefon o podejmowanie próbę doręczenia.
Zamówienie
Zachęcamy do śledzenia statusu zamówienia na naszej stronie.
W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Faktura zostaje umieszczona wraz z przesyłką lub wysłana na mail
W celu zmiany danych faktury prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Czas procesowania zwrotu środków to 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy.
Reklamacje
Procedura zwrotu towaru znajdują się na naszej stronie w zakładce Reklamacje/Zwroty (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności).
Procedura reklamacji towaru znajdują się na naszej stronie w zakładce Reklamacje/Zwroty (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności).
Tak. Wszystkie produkty zakupione w RowerLab.pl są objęte 24-miesięczną gwarancją.
Paczkę możemy wysłać ponownie, kiedy do Nas wróci. Na ten sam lub inny adres. W tym celu prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy rower.lab@gmail.com
Proszę postępować zgodnie z instrukcją podaną w zakładce Reklamacje/Zwroty (po kliknięciu przejście na wkładkę formy płatności).
Tak, sklep RowerLab.pl serwisuje odpłatnie rowery i przeprowadza przeglądy gwarancyjne, podstawowe i kompleksowe.
Tak, jeden przegląd podstawowy (odpłatnie) w ciągu 6 miesięcy od momentu kupna roweru, przegląd można dokonać w każdym autoryzowanym serwisie.